Lite blandat ;)

Hej!!
Nu ska jag snart åka till skolan så inlägget blir ganska så kort.
Ska rida Carre på ridbanan när jag kommer hem och sen ska jag åka till mormor med mamma och pappa.
Vi ska bara vara där över helgen.
Frida och Julia ska vara kvar här hemma och ta hand om hästarna osv.
Igår red jag på ridbanan med Alle och red ut på Carre.
Alle var jätte duktig, särskilt i slutet!
Tränade mkt på formen och lite på skolor så att han skulle bli mjuk i kroppen.
Han höll inte på med tungan vilket var väldigt skönt!!
Carre skrittade jag bara ut på med Frida på Oki.
Gick bra det med.
Ha det bra så hörs vi kanske i eftermiddag.
Kanske mobilbloggar lite hos mormor och så kanske jag hinner fixa några tidsinställda inlägg till helgen!
KRAM Eve<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0