Ryttargala :D

Hejsan!♥
 
Jag bloggade inte i förrgår eller igår för jag hade glömt det.
I fredags var jag sjuk precis som i torsdags.
Jag gjorde inte något speciellt, utan kollade mest på film och sov.
Igår kände jag mig liite, liite bättre.
Och då skulle det vara Ryttargala i Gävleborg.
Det började kl 6.
På ryttargalan skulle b.la. dom som hade fått medalj i DM komma upp på scenen och hämta en liten medalj och en jätte cool rosett!
Det var jätte kul och maten var god.
Det var också modevisning från Ryttarstugan.
Vi åkte hem runt halv 10 tror jag.
Det hade iaf varit jätte kul!!

 
 
Idag känner jag mig lite sämre än igår.  :(
Mkt teptare i näsan och så.
Men jag tror att jag kommer kunna rida och så.
Hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0