Dagarna som varit :)

Hej!
Det har varit dilig uppdatering fast det är höstlov.
Har så mkt att göra här hemma så det blir svårt att hinna med!
Så jagskriver ett ganska kortfattat inlägg från i fredags och till idag.
 
I fredas var det programträning i Segersta.
Man red fram ute och det var KOLSVART när jag skulle rida fram så jag såg nästan inget.
Och det fanns ingen belysning häller.
Näär jag gick in i ridhuset var Carre jätte stel och så.
Jag red progamet (LA:P0) och det kändes sådär.
Vi fick lite mer än 60% och hade många missar.
Det var även mkt som var ganska bra t.ex. enklabytena och mellantraverna.
Vi övade efter programet på 8m volter, skrittpiruetter osv.
Var jätte nöjd efteråt!!!
 
I Iördags skrittade jag ut på både Carre och Gandalf.
Dom var jätte duktiga och skötte sig perfekt!
Pysslade om dom jätte mkt också!
 
I söndags red jag också båda två.
Jag red Gandalf först på banan.
Det gick bra fast det var ganska svårt för han är en väldigt svår häst!
Jag tränade inte på några övningar utan bara på formen typ.
Väldigt nöjd.
Carre red jag också på volten fast mkt senare!
Fötterna och händerna domnade bort så jag kände dom inte.
Kunde inte rida så länge för jag frös så mkt.
Men det lilla jag kunde rida kändes det väldigt bra.
 
Idag ska jag rida för Jeanna på Segersta.
Är jätte taggad!!!
 
Jag har lite bilder från igår med Gandalf som jag har fixat och trixat lite med!
Cool outfit va!!?? Sten coolt cycker jag :D
Det snöar as mkt ute!!!!!!!! :S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du och Gandalf är jättefina tillsammans!! :D

Svar: Tack! :)
Evelina Söderström

2012-10-31 @ 10:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0