Dagarna som varit

Hejsan!
Tänkte skriva lite om igår och om idag. Igår skrittade jag ut på Carre eftersom jag tävlade dagen före. Julia red med på Sillen. Vi varute i drygt 1 timme. Carre var väldigt framåt och han skötte sig väldigt bra! Eftersom Frida var på tävling så red jag Oki. Red barbacka. Skrittade och travade lite och han var lättare än jag trott! Han gick på tygeln nästan hela tiden. Ca 90% av tiden tror jag. Är väldigt nöjd!
 
Idag har jag inte ridit alls. Jag har pluggat. Var nyss ute i stallet och borstade och gosade lite med Carre. Han älskar att få kärlek!!<3 Han fick massa godis också, vilket han ÄLSKAR!
 
Det var väll lite kortfattat om dom senaste dagarna!
Ha det bra så hörs vi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0