Dagen idag:

Hej! Just nu har jag precis ätit och ska snart gå till soffan och kolla på Solsidan. Tänkte skriva lite om clinicen som var igår och om dagen. Clinicen var väldigt rolig förutom att det var på engelska så jag fattade typ bara hälften. Men det var kul ändå! Idag ar jag ridit lite på Almiro och på Carre. Almiro var ganska stark och svår så Frida gick rida honom ist och hon tyckte också att han var svår. Carre gick det bättre med. Han var samarbetsvillig, gick i bra form, gjorde övningarna bra osv. Vi gjorde mkt förvänd galopp, skänkelvikningar, skolor, bakdelsvändningar, halter osv. Det funkade jätte bra!! Red i ca 30-40 tror jag ca en timme med fram och avskrittning. Det var lite om vad jag gjorde idag ;) Hejdå :DDD <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0