Dagen och träningen

Hej!
Nu ska jag skriva lite om dagen. :)
På förmiddagen har jag pluggat engelska och bakat paj.
På eftermiddagen har jag ridit osv.
Träningen gick bra idag!
Red ett ganska vanligt pass förutom att jag tränade väldigt mkt på slutor.
Red igenom LA:P1 och det funkade väldigt bra.
Hade några missar och så, men ja.
Tränade även på enkla byten och serpentiner i galopp.
Även det gick bra.
Imorgon ska Carre få vila tror jag.
Eller så leder jag honom en sväng.
Får se lite hur vädret är.
På fredag ska jag tävla i Högbo.
Då är det LA:P1 och på sönag är det LA:P0.
Nu kommer veckans planering:
 
V.41
Måndag: Vila
Tisdag: Dressyr pass på banan
Onsdag: Rida ut
Torsdag: Lugnt dressyr pass på banan
Fredag: Tävling i Högbo LA:P1
Lördag: Vila/Skritta ut
Söndag: Tävling i Högbo LA:P0
Från ryttarfesten på SM :))))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0