Inlägg om träningen idag!

Hej, kände att det var dags att blogga lite. Var ett tag sen nu. ;) Skriver lite om dagen tänkte jag!
 
Jag slutade 12:15 eftersom att det är samtalsvecka. Jag hade samtal idag och det gick väldigt bra. Vi hade tänkt att åka till Fältis och träna i ridhuset men det var så fint väder så vi red på vår ridbana ist. Det var jätte soligt och skönt! Nog om det. Träningen gick jätte bra! Skrittade först fram i ca 20 min och sen travade och galopperade jag fram i ganska låg form så att han jobbade mkt med ryggen. Gjorde det i 10 min. Sen tog jag upp honom i formen och gjorde skolor, skänkelvikningar och halter i trav. Skolorna gör han väldigt bra nu. Inga problem med höger slutorna längre! Tränade även mkt på enkla byten, bakdelsvändningar, förvänd galopp osv. Dete funkade också väldigt bra. Enklabyterna gjorde han nästan klockrent!!! Duktig du är kungeeeen!!<333 HejjjDååå
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0