Ridpasset idag och lite andra nyheter

Jag bloggade inte igår för då var jag med Wilma. :) Vi hade jätte kul och så. Och jag hann inte blogga då.
Idag har jag ridit ett lite lugnare pass på Carre. Jag red i ca 25 min och tränade mkt på lösgörande. Han blev mjuk och jätte fin av det! Imorgon efter skolan ska jag och Frida rida programridning i Segersta för Anna-Britta. Jag ska rida Lätt A:P0. Är super taggad och det ska bli jätte kul att få lite mer tips och sånt av en domare!! :D Vi ska ha vit outfit. Inte rosa för en gång skull..! ;D Jag ska rida kl 18:20-18:40, altså i 20 min.
Kram!
Vi var med på förstasidan i tidningen igår 24/10!!! Och så stod det om oss i tidningen också!
 
En till nyhet är att det snöar här nu! Inte så mkt men jätte härligt tycker jag!
Hejdååå<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0