Träningarna under dagarna som varit

Hej hej! Nu sitter jag i bilen på väg till Segersta. Vi ska på clinic dit. Det ska bli jätte kul! Det är Mads Hendeliowitz  och Vicente Rotger Meseguer ska hålla i det. Har inte bloggat så mkt så jag tänkte skriva lite om dom senaste dagarna.
 
Torsdag:
I tordags red jag ut med Frida. Vi testade lite nya skogsvägar och så. Väldigt kul var det! Vi skrittade mest. Carre var pig och glad. Vir red på en väg och det ar precis vid järnvägen och då kom tåget. Det låt ganska mkt men hästarna blev inte rädda. Jätte härligt att komma ut i skogen!!!
 
Fredag:
I fredags (igår) tränade jag för Uffe med Carre. Frida red först och det gick väldigt bra. Jag skulle rida kl kvart över 4. Red fram och så och han var väldigt fin i formen osv. På själva träningen övade vi först på tvär skänkelvikning in till trekvartslinjen och sen öka en bit och sen skänkelvikning ut till spåret igen. Sen gjorde vi så att iställety för att öka fattade jag galopp och galopperade en bit på trekvartslinjen. Han ville inte riktit fatta med båda bakbenen så fattningarna blev sådär. Blev bättre sen när han fick mer balas. Vi gjorde även bakdelsvändningar, ökningar i galopp och trav, förvänd falopp i serpentiner, skolor osv. Allt gick väldigt bra!!!! Är väldigt nöjd med träningen.
 
Lördag:
Idag ska jag inte rida eftersom vi ska till Segersta. Hästarna fick gå in ganska tidigt idag eftersom vi åkte runt 1. Har kollat igenom Carre och så men när jag kommer hem ska jag borsta av honom. Fick även sovmorgon idag vilket var VÄLDIGT skönt!! Behövde det värkligen.
 
Nästa väcka slutar jag 12 alla dagar! Vi har samtalsvecka.
 
Hadetbrasåhörsvikanskasenareellerimorgon!!  //Evelina&Carette
Sweet heart!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0