Träningen idag

Hej!!!
Nu sitter jag och plugar. (Och bloggar)
Har även ridit idag.
Som jag skrev i morse så red jag dressyr på ridbanan.
Det gick väldigt bra och det var ett väldigt nödvändigt pass.
Det var mkt som han gjorde jätte bra.
Höger slutorna gjorde han bra!!
Red igenom LA:P1 idag med.
Det kändes bra det med.
Men när det är skritt är det en väg som går såhär:
9.  CME  Ökad skritt 10.  EF(A)  Mellanskritt
Då när det var m.s. (mellan skritt) så ville han takta lite.
Red skritten en gång till och då blev de bra!
Tränade också mkt på enkla byten, bakdelsvändningar, skolor som jag sa osv.
Är väldigt nöjd och jag älskar verkligen min ponny prins!
HEJDÅ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0