Dagen:

Hej!
 
Idag har jag varit i skola som nästan alla dagar.
Sen när jag kom hem skulle vi till Ryttarstugan för vi hade bestält ett par ridstövlar till mig.
Dom var lite för korta så jag får ha dom lite stora i foten ist.
När vi kom hem skulle jag rida Carre och Julia skulle longera Sillen.
Jag tänkte rida på gräsbanan men han snubblade till så jag gick in på ridvolten ist för det är lite ojämt på gräset.
Men han snubblade till en gång till och var jätte rädd att han skulle vara halt.
Julia och mamma kollade men dom såg inget.
Så fortsatte rida och han var sååååååååå fin!!!
Tränade mkt på skolor, förvänd och enkla byten.
Han gjorde allt väldigt bra!
Gjorde lite halter och skänkelvikningar också.
Även de funkade bra.
Red i ca 35-40 min tror jag.
Skrittade av och gick sedan upp till stallet.
När jag kratsade hovarn hade han tappat höger fram sko.
Och han hade den innan jag började rida.
Gick ner till banan (för han hade säkert tappat den där) och tänkte att det blir inget DM för hovslagaren kommer säkert inte kunna komma.
Men som tur var skulle hovslagaren komma på torsdag!
WIHOOOO!
Och jag hittade skon på ridbanan!
Tur att jag hittade den så att ingen häst hade snubblat på den eller så!
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Wilmadahlstrom

Heej! Undra bara om på bilden är det på fältis? :) <3 🐴

Svar: Japp, det är på Fältis! :)<3
Evelina Söderström

2012-10-07 @ 13:16:40
URL: http://wilmadahlstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0