Dagens ridpass

Hej Hej! Nu har jag nyss duschat och ridit.
Är väldigt nöjd med ridpasset idag faktist!
Först Skrittade jag fram på gräset.
Sen gick jag in på ridbanan och travade och galopperade fram i lång och låg form.
Sen "plockade" jag upp honom och gjorde lite skänkelvikningar han gjorde dom väldigt bra så gjorde bara runt 2-3 st åt varje håll.
Sen blev det förvänd galopp med enkla byten.
Han gjorde förvända gaolppen super bra åt båda håll!
Enkla byterna gjorde han bättre åt höger än vänster. (Brukar vara tvärtom)
Så tränade lite mer på vänster enkla byterna än på höger.
Blev jätte bra det med sen!
Och sen gjorde vi lite halter och dom gjorde han bra direkt!!
Berömde honom massor när han stog helt parallelt och på tygeln.
Men jag gjode ändå ca 10 halter och han gjorde nästan alla väldigt bra!
Sen galopperade och travade jag av i lång och låg form.
Och sist men inte minst blev det lite bakdelsvändningar och han gjorde dom ganska så hyfsat!

Nu måste jag äta så HejDå!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0