Jogging pass

Hejsan! Idag har jag och mormor varit i Köpis. Jag köpte ett mjukt iPhone skal på Glitter. Det fanns många fina skal där och jag sk kanske köpa ett till sen. Tänkte skriva lite om "träningen" idag. Han skulle igentligen vilat men han fick röra lite på sig ändå! ;) Jag travde lite men bara i lättridning och galopperad några varv på en volt. Gjorde mkt serpentinbågar så att han skulle lossa i sidorna och det gick väldigt bra! Travade i ca 10-15 min.
 
Sen rid Frida Alle så då skrittade jag med på Gandalf. Skrittade bara för han skulle igentligen vilat skrittade honom lite på kort tygel och så gick han på tygeln nästan hela tiden! Super nöjd!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0