Tävlingen på fältis!

Jag hann inte blogga igår eftersom jag var tvungen att fixa inför tävlingen och så ;)
Jag red en liten snabbis.
Jag skrittade ca 20 min och travade och galopperade i ca 10 min.
Han kändes väldigt fin redan från örjan så jag slutade när det kändes som bäst!
 
Till tävlingen ;)
 
Jag skulle starta vid klockan 11:23 och jag satt upp vid 5 i 11. Det var LA:1.
På framridningen kändes han fin.
På banan gick det också bra men jag var inte jätte nöjd eller inte nöjd.
Hade en massa små missar som jag såklart fick nerdrag på.
Men jag fick ändå 71,32% och vann!
Jag fick 12 8:or där uppe och 8:a på sitsen.
Resten på allmäna intrycket fick jag 7 på :)
Men han var duktig min lilla häst!!!<3
 
Inte bild från idag men det kommer nog upp några senare :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0