Uffe träningen i fredags

Hej Hej!
 
Har inte hunnit blogga om Uffe träningen i fredags så jag passar på nu!
Frida skulle också träna med Oki och hon skulle rida Almiro före.
Såklart blev hon sen och jag skulle rida först..
Det blev nästan ingen framskrittning eller trav och galopp.
Men det gick suoer på träningen ändå!!
Först övade vi mkt på övergångar.
Det gick väkdigt bra för han brukar bromsa för mkt med frambenen med det gjorde han inte!
Gjorde det mellan skritt-trav och trav-galopp.
Sen blev det lite öppnor och slutor.
Han gjorde dom väldigt bra tycker jag!
Och sen blev det serpentintiner med i galopp med skrittövergångar.
Han gjorde fattningarna åt höger bättre än åt vänster för jag ställde om lite för snabbt.
Övergånarna gjorde han väldigt bra faktist!
Och sen blev det lite halter och han ställer bakbenen lite för långt bak och vill inte jobba med ryggen i halten det är derför han står så.
Men när jag tog fram bakbenen blev det mkt bättre!!
Avslutade i lång och låg form i trav och skritt.
Han var grymt duktig min lilla ponny!♥
 
Har inga bilder från träningen men det får bli några andra:
 


Världens bästa kille!!!!<3<3<3<3<3<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0