Dagarnas träning

Hej, idag var jag först i skolan och sen cyklade jag hem och fixade med Carre. Han skulle longeras. Han var jätte duktig och var lydig förutom när han skulle fatta galopp. Då förstod han inte riktigt vad han skulle göra och så. Igår red jag Carre på banan och till en början var han jäätte stel men sen när jag lösgjorde honom mkt i låg form började han släppa efter och blev senare mot slutet väldigt lösgjord!
 
I lördags tävlade jag ju i lag. Det gick inte speciellt bra.. Vi hade jätte mkt missar och det var svårt att veta hur domaren dömde. Hon dömde ner mig och många fler och vissa som vi trodde skulle få jätte dåligt fick bra. Det var lite konstigt men det var bra för laget vann iaf! Nu har vi stor chans att gå upp till elit! 
Nu ska jag ut och kvällsfodra.
Kram<3
Julia och Sillen när de vann i Brolöten! www.gojulia.blogg.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0