Nytt och träning

Igår var vi ju och kollade på sadel i Strömsholm och vi hittade en jätte bra! Det är en Morris and Nolan, begagnad men vi fick den för ett bra pris, den låg jätte bra på Carre, den var super skön osv! Allt var helt enkelt bra. När jag provade sadel red jag bara i ca 10-15 min så vi åkte direkt till Fältis och tränade lite. Eftersom att det är tävling i helgen och då vill jag ju gärna ha det nya sadeln. Han gick jätte bra! Vi gjorde mkt halter, övergångar, uppridningar och lite skänkelvikningar. Det fukade jätte bra och han var fin i formen. Otroligt rund och fin! Känns så bra inför helgen! Innan vi åkte till Fältis gick vi även in på hööks för att köpa nytt schabrak och nya lindor! Det var lite kul när jag hade fått en ny sadel och så! Det blev blå, jätte coolt på honom eftersom att han är vit. Och så köpte jag ett par marinblå ridstrumpor från JH kollektionen! Super snygga och dom kostade bara 25kr. Schabraket kostade 249? Tror jag och lindorna 129kr. Och i Strömsholm fans det en liten affär och där köpte jag ett jätte snyggt bling, bling nät till donuten som jag har när jag tävlar! Kommer kanske bild på det.

Bilden är på sadeln, schabraket och lindorna. Och Carre såklart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0