Dagens träning i fältis!

Hej hej!
Nu är det kväll oc jag har haft en bra eftermiddag.
I skolan var det en vanlig dag.
Efter skolan åkte jag och Julia och tränade i Fältis.
Carre var väldigt fin, men han var liiite seg.
Och så var han lite envis för han ville inte fatta galopp ibland..
Men anars var han jätte rund och fin i formen.
Vi tränade bla på enkla byten och han behöll formen vilket han inte riktigt alltid brukar göra.
Det var nog bästa gången med dom!
Och så gjorde vi mkt skolor, uppridningar, skänkelvikningar, förvänd galopp, bakdelsvändningar osv.
Jag var iaf jätte nöjd!
 
Imorgon ska vi till Segersta och träna.
Kommer bli jätte kul och är jätte taggad!
 
I söndags var vi och sadelprovade med Carre och vi hittede en bra.
Det  var en Morris & Nolan.
Vi ska kolla om det finns en lite större sån.
Men den var jätte skön och bra!
 
Nu ska jag äta,
Ses:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0