Dagens ridpass

Hej, idag har jag ridit 2 hästar i Fältis. Alle först och sen Carre.
 
Almiro:  Alle red jag samtidigt som Frida red Oki. Jag hade väldigt mjuk och fin hand och han höll inte på med tungan! Jätte skönt!! Red först med "tungfelsplatta" men tog bort den sen och det kändes lika bra efter också. Är jätte nöjd med honom, bästa gången jag red honom tror jag! Han hae även bra form.
 
Carette:  Carre red jag ganska hårt på. Tränade mkt enklabyten, delar ur LA:P0, och lite skänkelvikningar och bakdelsvändningar. Är jätte nöjd och han gjorde grymma byten!!!:D Han bjöd framot otroligt bra så jag behövde inte driva alls! Jag har nog världens bästa ponny!<3 Vilken skulle kunna vara bättre liksom!?
 
Nu är jag anmäld till årets första tävling! Vill ha en mjuk start så jag börjar med en LA:1:a i Högbo 20/1. Det är helgen efter då jag och Frida ska på kurs till Jeanna och trimma lite och så! Kommer bli jätte kul! Sen kommer jag bara tävla nationellt och måste höja kvalen, för kvalgränsen har höjts från 64%-65% och man måste ha 2 kval och jag har bara ett över 65% så jag måste få ett till. Men det känns som om jag och carre har utvecklats jätte mkt sedan våren. Enkla bytena har blivit klockrena och bakdelsvändningarna är inte häller så dumma! :P Är jätte taggad till vårens tävlings säsong!!! :D
Jag har även bytt klubb till Segersta!
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0