Otroligt dålig uppdatering!

Hej!
Sorry för en jätte dålig uppdatering men har inte orkat blogga och så. Kommer försöka börja blogga mer nu. Igår var det lördag och mamma, pappa och Julia var i Segersta på lite mten och så red Julia Sillen hoa Jeanna. Han har varit hos henne för han ska lära sig att byta galopp. På mötet bestmde dom bla lite tävlingar och sånt och jag tror att det kommer vara en nat ponny dressyr i mitten av april! Super bra! Och det är några i Segersta som ska sälja en sadel som vi har på prov nu. För carres ligger inte bra på honom. Det är en svart Passir sadel. Jätte fin. Vi får hoppas att den passar. vi ska åka till fältis idag och då ska jag ha den. Jag och Frida var hemm och red alla och det blåste jätte mkt. Hästarna var helt galna när vi red dom. Jag red Carre och Gandalf och Frida red Oki och Alle. Fast dom var jätte duktiga!<3 Nu ska jag plugga!
Hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0