Utvärdering och planering

Hej Svej!
Nu ska jag snart till skolan men jag hinner skriva om ridpasset igår.
Det var ju första dagen i skolan och så.
Men när jag kom hem fick jag jätte ont i huvudet. :(
Men jag åkte ändå och tränade i fältis för jag hade varit väldigt taggad hela dagen på att träna.
När jag tränade släppte lite av huvudvärken!
Iaf, det gick väldigt bra och träna!
Han kändes väldigt lösgjord och så och ganska framot.
Men det var väldigt fullt i ridhuset så man kunde inte göra så mkt övningar.
Jag ärväldigt nöjd med både mig och Carre!
 
Idag direkt när jag kommer hem från skolan ska jag och Julia åka till fältis med Sillen och Alle.
Så jag för skynda mig hem!
Och sen skrittar jag och Frida ut på Oki och Carre.
Ha det bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0