Dagens ridpass

Idag har jag först varit i skolan och sen kom jag hem och åt mellis. Sen gick jg ut till stallet för jag skulle rida Carre i fältis. Vi hade en rosa outfit, jätte snyggt! Först skrittade jag fram i ca 15-20 min och sen började jag jogga igång honom i låg och rund form. Han var lite stelare i högervarvet men det är han alltid. Sen galopperade jag fram honom i samma form. Han var jätte fin och rund i formen! :) sen fick han en liten skrittpaus och sen blev det lite skrittpiruetter. Han gjorde dom jätte bra och var väldigt nöjd med dom! Jag gjorde även mkt uppridningar från galopp (till halt) nästan hela galoppdelen i LA:P0 och skänkelvikningar. Skänkelvikningarna gjorde han jätte bra och galopp programet med! Uppridningarna också. Sen var det inte så mkt mer förutom att jg travade av och så. Är jätte nöjd med dagens ridpass!
 
På lördag är det tävling i Filipstad! Det är LA:2 och LA:P0. Är jätte taggad och det är 7 B-ponnysar med i båda klasserna och jag startar som nr 5 båda gångerna! Länkar kanske till startlistorna senare, annars finns dom på filipstads hemsida!
 
Nu ska jag äta men jag skriver nog imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0