Lite bland

Hej har inte hunnit blogga så jag gör det nu!
I fredags var det uffe-träningen och Carre har aldrig någonsin varit så fin!
Han var helt otrolig och vi tränade mkt på det jag kände att vi behövde träna på.
Halter, galoppfattningar osv.
Han blev verkligen GRYM!!
 
I lördags red jag Almiro i fältis och skrittade ut på Carre.
Alle var lite stel i början men blev jätte bra mot slutet!
Och Carre var också fin!
 
Igår (söndags) red jag både Carre och Alle i fältis.
Julia och Frida var i Segersta och tränade så då åkte jag och mamma till fältis.
Jag red Carre först och med det nya tränset.
Jag hade även ett tredelat bett med fasta ringar.
Han brukar annars ha lösa ringar.
Han gick bra på det men var lite stel.
Jag red mest ett lösgörande pass.
Han blev väldigt fin och mjuk i sidorna!!
Almiro var också fin men väldigt stel.
Han hade fin form och jag red väldigt lösgörande på honom också.
Och sen när vi skulle lasta och åka hem såg vi norrsken på himlen!
Det var grönt och lite rött och jätte häftigt!
Försökte fota men fick ingen bra bild. :(
Och sen när vi kom hem igen var det också.
Jag har aldrig sett det tidigare så det var jätte coolt!
 
Idag har Frida Alle och jag ska skritta ut på Carre.
Hörs imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0