Tävlingen i Filipstad!

Har inte hunnit blogga så jag gör det nu ist! I torsdags var jag i skolan, ramlade på isen och fick hjärnskakning.. jag hade jätte ont i huvudet, var yr och mådde illa. Men på fredagen mådde jag mkt bättre så jag kunde tävla på lördagen. Vi åkte till Filipstad på fredagen och red osv. Jag, Frida och Ida red tillsammas. Det gick väldigt bra och vi alla var nöjda! Sen på kvällen åt vi thai mat med några andra. Det vra jätte kul! På tävlingen gick det jätte dåligt.. Eller inte jätte dåligt, men hade jätte mkt missar osv. I LA:2 fick jag 61% och i LA:P0 fick jag 60%. Var varken nöjd med ritterna eller procenten. Men han var ganske stel i högersidan också och det påverkar mkt!! I söndags vilde han och igår red jag lösgörande pass i fältis. I början var han jääätte stel men sen blev han riktigt fin! En helt annan häst mot slutet!:D han var jätte fin iaf men hann bara rida i ca 30 min för sen blev det fullt i ridhuset. Nu ska jag fortsätta plugga för jag har eng prov imorgon. Och idag i skolan fick vi reda på vilka betyg vi fick i nationella proven i svenska och jag fick A,A,B! Är jätte nöjd med det! A i skriva och tala och B i läsförståelse.
På lördag är det mentorsträning i Segersta! Wihoooo!:D och då är det även påsklov. Vi får det på fredag.
Aja hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0