Träning, tävling

Hejhej!
Har verkligen inte hunnit blogga men försöker blogga så gott det går och inläggen från mobilen kommer inte upp..
Har försökt att lägga upp carres outfits osv.
Men idag var jag och Julia och tränade i fältis.
Det var väldigt fullt i ridhuset och svårt att träna på övningar.
Det var ridskola på ena sidan och prvathästar på andra sidan så det var 20x40 bana.
(20x80 igentligen)
Och på våran sida av ridbanan var det 7 hästar och ett hinder.
Och 2-3 av hästarna bara galopperade runt, runt och hoppade.
Men Carre var iaf väldigt fin och rund i formen som jag vill ha honom!
Jag tränade mest på traven för galoppen känns redan så fin.
Traven är också bra men den kan bli bättre.
Han blir liite öppen ibland.
Jag gjorde mkt skänkelvikningar, skolor, skrittpiruetter, enkla byten och förvänd galopp.
Var väldigt nöjd!!
 
På söndag är det tävling!
Nationell i Fagersta.
Första nationella på året.
Det är LA:2 och LA:4.
Är väldigt taggad och det kommer bli så kul!
Då ska även Cornelia och Thommy vara med och det kommer bli jätte roligt.
Och nästa tävling är i Filipstad.
Det kommer också bli jätte kul!
Nu ska jag ut och kvällsfodra,
Kram♥

Kommentarer
Postat av: Ida Janzon

Gud vad jag längtar tills Filipstad! Kommer bli så kul att se er, var länge sen nu :) <3

Svar: Ja jag längtar också och det kommer bli så kul!:D<3
Evelina Söderström

2013-03-06 @ 19:47:15
URL: http://nattstad.se/idajanzon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0